Kontrast
  • English
  • Specjalizacja dla studentów zainteresowanych wyzwaniami współczesnej ekonomii, którzy chcą zdobyć kompetencje potrzebne do pełnienia funkcji zarządczych w firmach biorących udział w czwartej rewolucji przemysłowej. Oferowane przedmioty mają na celu:

    •  wprowadzić studentów w najbardziej aktualne trendy i zagadnienia dotyczące funkcjonowania biznesu (ekonomia behawioralna)
    •  wykształcić kompetencje w obszarach, które są kluczowe dla sukcesu firmy w gospodarce 4.0 – w kontekście przywództwa, które wymaga umiejętnego wykorzystywania umiejętności retorycznych oraz technik perswazji
    •  ukazać szerszy kontekst zmian, z którymi w związku z czwartą rewolucją przemysłową musi zmierzyć się państwo i przedsiębiorstwa – tj. nowe wyzwania związane z zarządzaniem cyfrową własnością intelektualną i danymi oraz zmiany kierunków interwencji polityk publicznych

    Przedmioty w ramach specjalizacji:

    • Ekonomia behawioralna
    • Cyfrowa własność intelektualna
    • Modele przywództwa
    • Retoryka
    • Państwo w gospodarce 4.0
    • Techniki perswazji