Kontrast
  • English

  • Szkolenia i doradztwo

    Posiadamy doświadczenie w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń i doradztwa. Do tej pory w opracowanych przez nas szkoleniach brali udział przede wszystkim przedstawiciele administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych.

    Dzięki współpracy z szerokim gronem doświadczonych ekspertów i trenerów z różnych dziedzin realizujemy specjalistyczne szkolenia i doradztwo z zakresu m.in.:

    • zarządzanie ryzykiem,
    • zarządzanie zasobami ludzkimi,
    • zarządzanie procesami w JST,
    • finansów,
    • kompetencji miękkich,
    • instrumentów współpracy finansowej i pozafinansowej między JST i NGO,
    • narzędzia partycypacji społecznej.

    Przygotowywane przez nas szkolenia organizowane są kompleksowo tj. w porozumieniu z klientami proponujemy program, cel i czas trwania szkolenia, opracowujemy i przygotowujemy materiały szkoleniowe dla uczestników.

    Indywidualne plany rozwoju w oparciu o diagnozę sytuacji przedsiębiorstw

    W ramach projektu Instrument Szybkiego Reagowania we współpracy Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości kompleksowe i długoterminowe wsparcie analityczne i diagnostyczne ponad 260 przedsiębiorstw, dla których opracowaliśmy „skrojone na miarę” Indywidualne Plany Rozwoju, zawierające dogłębną analizę stanu przedsiębiorstwa, analizę otoczenia oraz wieloaspektową analizę kierunków rozwoju wraz z propozycjami zmian.

    Przykłady zrealizowanych szkoleń

    • szkolenie z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim dla dyrektorów UMK,
    • „Współpraca administracji publicznej z NGO”,
    • „Przygotowanie i realizacja projektów/grantów dla organizacji pozarządowych”,
    • cykl szkoleniowy „Zasady zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej”,
    • cykl szkoleniowy „Zasady zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej”,
    • cykl szkoleniowy „Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej”.

    Zrealizowane doradztwo

    • doradztwo w zakresie planowania i przeprowadzania ocen pracowniczych, w tym wsparcie w tworzeniu regulaminów, kwestionariuszy oceny,
    • doradztwo biznesowe dla podmiotów ekonomii społecznej,
    • doradztwo grupowe i indywidualne z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej – aspekty prawne, księgowość, PR i marketing, biznesplan.

    GAP Community

    Społeczność GAP tworzą pracownicy i studenci Wydziału Gospodarki i Administracji Publicznej UEK oraz pracownicy jednostek zewnętrznych, dzięki którym nasza działalność jest tak różnorodna.

    Jesteśmy społecznością ludzi otwartych na świat. Łączy nas nie tylko miejsce pracy, ale prawdziwa pasja i zaangażowanie. Każdy z nas jest ekspertem w swojej dziedzinie, a naszą postawę można streścić w trzech słowach – wiedza, rozwój, zmiana społeczna.

    Zapraszamy do kontaktu!

    Publikacje

    Nasi pracownicy wydali
    Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    ul. Rakowicka 27,
    31-510 Kraków

    Dziekanat:
    Budynek Główny
    II piętro, pok. 207 i 209
    12 293 59 23
    gap@uek.krakow.pl

    Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    ul. Rakowicka 27,
    31-510 Kraków

    Dziekanat:
    Budynek Główny
    II piętro, pok. 207 i 209
    12 293 59 23
    gap@uek.krakow.pl